welkom

hallo allemaal
leuk dat jullie langskomen op mijn blog





donderdag 17 november 2011

cupcakes

cupcakes.
ik ben weer eens heerlijk aan het freubelen geweest.
Deze keer voor op mijn werk ik ben wat voorbeelden aan het maken waaronder dus deze cupcakes.
Ze staan ik het boekje Home Sweet Home een Cantecleer hobbytopper door Ilse Scheffer.
Daar is dus ook de beschrijving in te vinden .
Ik wou deze toch evetjes met jullie delen ,want het was zo'n leuk werk om te doen.
Als je er eenmaal aan begint kun je er niet vanaf blijven en dat was dus soms nachtwerk.



Verder heb ik nog een bestelling in Engeland staan


Daar heb ik de clearstamps van fizzy moon besteld.

Die zijn echt vet lief

Verder wens ik jullie nog een hele fijne dag

Liefs monique





Geen opmerkingen:

Een reactie posten