welkom

hallo allemaal
leuk dat jullie langskomen op mijn blog





zondag 27 maart 2011

Friends are Flowers


hallo allemaal
Ook deze keer heb ik me aan een magnolia afdrukje gegeven en heb ze met copics ingekleurd
Ik kan ook geen genoeg krijgen van de magnolia stempels ik vind ze geweldig.
Er is ook zo heerlijk mee te werken.


het papier is van Basic Grey Cappella
het frame is uitgesneden met de multi die frame van Nellie Snellen
het labeltje is gemaakt met creatable labels van Marianne Design


Ik moet er echt ff aan denken dat ik de kleurnummers van de copics eens opschrijf die ik gebruik voor het inkleuren,zodat ik die er even bij kan zetten de volgende keer
dus dat komt wel goed,verder wens ik jullie nog een hele fijne zondag
liefs monique

3 opmerkingen:

  1. Hallo Monique.
    Nog erg bedankt voor het doorgeven
    van het papier merk.
    super aardig van je.
    En wat heb je een gaaf kaartje gemaakt.
    Trouwens al je kaartjes zijn leuk Hi hi.
    ik ben nu je volger, ik hoop dat je dat van mij ook wild zij .
    Liefs Hellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hellen
    ja hoor ik had me al aangemeld ;)en bedankt voor de leuke reactie

    liefs monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje weer!
    Ik vind het stempeltje ook zo´n schatje.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen