welkom

hallo allemaal
leuk dat jullie langskomen op mijn blog





zondag 10 oktober 2010

Challenge#11 Herfst

Challenge#11 Herfst


hoi allemaal
ik heb met een challenge meegedaan van alles over kleuren met derwents
de opdracht is:Een herfstkaart met als hoofdkleuren de kleuren BRUIN en GROEN
de stempel is van: Hanglar and Stanglar
het papier van :Basic Grey paperpad Cappella
ik heb ze natuurlijk ingekleurd met de derwents dat bevalt me nog altijd het beste
verder zijn er bloemen,charm,hotfix steentjes en de Nellies Multi Frame Die gebruikt.
lieve groetjes monique


2 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje, Monique. Leuk dat je meedoet aan de Derwent-challenge.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi monique
    wat een mooie kaart, ik had ook niet anders verwacht jou kennende.
    ik wens je heel veel knutselplezier.
    liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen