welkom

hallo allemaal
leuk dat jullie langskomen op mijn blog





maandag 10 mei 2010

schiet lekker op

hoi hoi
eventjes een berichtje van mij
het schiet hier lekker op behangen ,verven is klaar
nu nog de vloer leggen de kamer inruimen jamie's kamer omzetten en mijn knutselkamer inrichten
dat laatste is natuurlijk erg leuk werk en ook wel nodig
want ik mis het gefreubel enorm
het is echt inhouden om niet toch maar ff een kaart te maken
mja aangezien de spullen beneden in de kamer geparkeerd staan moet ik die elke keer opruimen
en das nou niet echt bevorderlijk
dus maar flink doorwerken zodat mijn kamertje ook klaar is en k weer lekker alles kan laten staan
dus nog ff en dan kunnen we weer vooruit
joepieeeeeeeeeee hahaha
groetjes en tot vlug
monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten