welkom

hallo allemaal
leuk dat jullie langskomen op mijn blog





maandag 12 april 2010

hoi allemaal

t is weer ff geleden dat ik hier wat neergezet heb
maar nu is het weer up to date
ik was vorige week vrijdag wat met de blog aan het klooien en wat gebeurt me
verwijder ik de hele achtergrond van mijn blog.
Dus weer een nieuwe zoeken hahaha


Mijn slice werkt nu prima het schiet zo lekker op
Dankzij de hele goede service van WeesCreatief.nl is nu alles in orde.


Ondertussen heb ik nu ook de cuttlebug aangeschaft ook een geweldig apparaat.


Mijn eerste kaarten met de magnolia stempels zijn ook klaar en staan hier dus ook op de blog. Ik vind ze geweldig en ook heel fijn om mee te werken.
Zo zien jullie maar dat er hier toch steeds meer mogelijkheden komen om de kaarten net dat te geven wat hem weer wat mooier maakt
En ik moet jullie zeggen het werkt natuurlijk ook erg prettig


Jullie horen weer van me


monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten